ثمره عمر منثمره عمر من، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
مامانشمامانش، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره
باباشباباش، تا این لحظه: 39 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

عزیز دل مامان و بابا

به نام خالق هستی

1393/9/11 12:26
نویسنده : مامان کژه
73 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان

خیلی وقته می خوام برات بنویسم از خودم خودت خودمون ولی قسمت نشد

امروز که اولین دل نوشتمو می نویسم تو پیش مادربزرگت خونه ای و من سرکارمم و دلمم برات یه ذره شده

ماما بزرگتم میگه توام حدودای ساعت دوازده و نیم که میشه بی تابی می کنی و چش به راه من میشی که الهی من قربون اون چشای نازت بشم

امشبم که خیلی اذیت شدی و دو ساعت یه بار نا گره از خواب می پریدی فک کنم سرما خوردی و قراره امروز ببرمت دکتر ایشالا که زودتر خوب شی و سرحال

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)